Nyt emailsystem

Kære medlem af Fakse-Fakse Ladeplads Antenneforening

E-mailadresser

I forbindelse med at aftalen med YouSee ophører, skifter antenneforeningen hostingpartner på e-mail- domænerne: fakse-net.dk, fakse-ldp.dk og karise-net.dk, karisenet.dk.

Det betyder, at du stadig kan beholde din e-mailadresse, selvom vi skifter leverandør på internet.

Vi har forhandlet en god aftale hjem, så det kun koster 50 kr. om året at have e-mailadressen. Tidligere blev domæneudgiften opkrævet via internetprodukterne, men nu opkræves det kun hos de beboere, som bruger e-mailadressen.

Hvis du ønsker at skifte e-mailadresse, så du slipper for udgiften, anbefaler vi de mange gratis adresser som findes (f.eks. gmail, hotmail m.fl.).

Vi flytter din e-mail til det nye system den 15/7. Du skal selv huske at tage backup af de emails du vil gemme inden denne dato.

Hvis du ikke foretager dig noget vedrørende dine gamle mails, vil de muligvis forsvinde. Har du nogle vigtige emails, anbefaler vi, at du gemmer dem eller printer dem ud.

Din email er i dag sandsynligvis opsat som POP3, hvilket betyder, at dine mails ligger lokalt på din computer, og det vil de blive ved med, indtil du sletter dem.

Dine loginoplysninger til din mail fra den 15/7 er:

Indgående Server: mail02.ctrl-it.dk

Udgående Server: mail02.ctrl-it.dk:587

Har du brug for hjælp til opsætningen kan du den 15.,16. og 17. juli få hjælp af CTRL-IT mellem klokken 15 og 17 via en mail til antenne@ctrl-it.dk

Bestyrelsen Fakse-Fakse Ladeplads antenneforening

Nyt emailsystem