Mailadresser Fakse-Fakseladeplads Antenneforening

Der er p.t. et problem med opdateringen af systemet. Det bliver løst snarest muligt.

Da vi overgik til Fibia valgte vi at beholde vores mailadresser, som før blev administreret af YouSee. Det viser sig, at der er meget få, der i dag benytter mailadresserne, som det ifølge vores oplysninger koster 50 kr om året at administrere. Da vi ikke længere opkræver medlemsbidraget som førhen, så må vi indstille os på, at det på sigt ikke bliver muligt at bevare denne service. Jeg vil derfor opfordre alle, der benytter disse mailadresser, om at finde alternative mailadresser. De fleste har en alternativ com adresse, og da det er gratis, så er det en nærliggende mulighed. Vi arbejder på sagen og vender tilbage med yderligere løsningsforslag.

Venlig hilsen bestyrelsen

Mailadresser Fakse-Fakseladeplads Antenneforening